Funvertising

play. work. play. again

Tu esti sigur ca vezi bine?

Posted on 25 Oct 2013 in work | 0 comments

Clientul nostru, OPTIblu, si-a dorit o campanie care sa promoveze consultatiile gratuite oferite in magazinele din Bucuresti si din tara.

Print

Ne-a placut provocarea si ne-am dat imediat seama ca putem face nu doar o campanie care sa promoveze consultatiile gratuite oferite de OPTIblu, ci o adevarata campanie de constientizare pentru problemele de vedere.

Multi oameni nu stiu ca au aceste probleme si, mai grav decat atat, nu vor sa stie. Dar daca le punem in fata un test de vedere fara sa le zicem ce ar trebui sa vada?

Asa ne-a venit ideea sa folosim in print un test de vedere real, adica o plansa din testul Ishihara.

Rezultatul? Un numar mult mai mare de oameni intra acum in magazinele OPTIblu pentru o consultatie gratuita, curiosi daca au ghicit numarul de pe plansa.

Brieful rezolvat, distractia maxima, scopul atins.

Dar tu? Esti sigur ca vezi bine?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>