play. work. play. again
Se poate face si publicitate verde, iata un exemplu din UK. Un producator de vinuri a ales un bilboard din flori englezesti pentru a atrage atentia asupra speciilor de flori de camp din ecosistemul britanic si pentru a salva aproximativ 2500 de acri de teren de industrializarea excesiva.
Bilboardul, aplasat pe o strada comerciala din Londra, linga Westfield Mall, a fost realizat din aproximativ 800 de flori din 14 de specii si materiale reciclabile din acelasi ecosistem. A fost instalata si o pompa kinetica de apa pentru a uda florile, oferind o sansa tuturor trecatorilor de a face acest lucru prin apasarea unui buton.
Rezultate: in doua saptamani 707 000 de oameni au trecut prin fata acestui bilboard, din care peste 10 000 au apasat pe buton. 83% din cei chestionati cu privire la mesaj au avut o reactie pozitiva. 170 000 + vizionari pe youtube pentru filmul de prezentare. Compania de vinuri a donat aproximativ 33000 euro pentru a prezerva suprafata de teren din UK in care traiesc albine si fluturi. Sloganul campaniei a fost “Good Earth, fine Wine ” .
Andrei