Funvertising

play. work. play. again

Publicitate verde

Posted on 30 Mar 2012 in Uncategorized | 0 comments

Se poate face si publicitate verde, iata un exemplu din UK. Un producator de vinuri a ales un bilboard din flori englezesti pentru a atrage atentia asupra speciilor de flori de camp din ecosistemul britanic si pentru a salva aproximativ 2500 de acri de teren de industrializarea excesiva.

banrock_03Bilboardul, aplasat pe o strada comerciala din Londra, linga Westfield Mall,  a fost realizat din aproximativ 800 de flori din 14 de specii si materiale reciclabile din acelasi ecosistem. A fost instalata si o pompa kinetica de apa pentru a uda florile, oferind o sansa tuturor trecatorilor de a face acest lucru prin apasarea unui buton.

Rezultate: in doua saptamani 707 000 de oameni au trecut prin fata acestui bilboard, din care peste 10 000 au apasat pe buton. 83% din cei chestionati cu privire la mesaj au avut o reactie pozitiva. 170 000 + vizionari pe youtube pentru filmul de prezentare.  Compania de vinuri a donat aproximativ 33000 euro pentru a prezerva suprafata de teren din UK in care traiesc albine si fluturi. Sloganul campaniei a fost “Good Earth, fine Wine ” .

Andrei

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>